"Hem"längtan

Har suttit o slagit in klappar ikväll. Nu är nästan alla färdiga.
Har en kvar till skräcködlan (no names).


Idag var jag på A6 med bästaste Emma. Den lilla grisen satt o skröt om att hon skulle till Melbourne i höst o plugga.
Hon blev utvald, den enda från sin klass (civilekonom i lkpg) och jag är stolt som en tupp över henne =)
Kanske lite avis med.


Julafton närmar sig med stormsteg men jag ser mest fram emot den 25:e. Då packar vi bilen och åker till
SKÅNE<3
Längtar etfer mami o papi o alla söta syskonen.
Jag blev sååå jäkla besviken när jag såg att jag ska göra SÖMN-EEG på Ryhov (sjukhuset här) den 28:e.
Det innebär att jag måste åka hem redan 27;e eftersom jag ska va vaken på natten o va på sjukhuset här redan kl 07.45 på morgonen. PISS!!!!!!!!!!!


Ringde o bad snällt om att få tiden uppskjuten men hon bara skrattade åt mig o sa att jag minsann skulle va glad att jag fått en tid nu i julhysterin. Hmm... dessutom har jag ändrat den en gång innan då jag först fick den när jag var i Riga =/


Nå 2 sötisar kommer här, pappa o lillebror:

typiskt pappa att alltid sno godis.


My heart beat for you!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0