Håll mitt hjärta!!

Ja det blev inte mycket update här från Skåne.
O det är jag glad för.
Vem vill sitta framför datan när man kan umgås med fin fina familjen.
Mamma o jag fick en fin dag ihop igår innan hon körde iväg till jobbet.
Vi var ju helt själva hemma. Kan inte minnas sist jag var ensam med mamma?!
Längesen iaf.


Världenss sötaste systrar träffade jag i Lördags. Wilma o Lina. WIlma kröp upp till mig o jag låg o pillade henne i håret. Att få ett sladdsyskon måste va det bästa som kan hända!!!


Sen fick jag träffa fina Ania, Micke o Max.
Jag har ju ingen storasyster och Ania är nog det närmsta storasyster jag nånsin kommer komma.


O farmor o farfar, älskade farmor o farfar <3 Dom får mig alltid att känna mig viktig o speciell.


Jag skulle ljuga om jag sa att det ändå inte var skönt att åka hem. Jag saknar min älskling nåt enormt när jag är iväg. Världens underbaraste famn att krypa upp i när man varit borta. Imorse hade han bra svårt att slita sig från mig när han skulle till jobbet =)


Tänk vad fina människor jag har fått ha runt mig denna helgen. Alla har dom en stor del i mitt hjärta. Jag är lyckligt lottad!!
 
                                              

Kommentarer
Postat av: Jajja

Gulligt skrivet.

Dem som har dej i sitt liv är nog lika glada dem;)



Ha en bra vecka, o hoppas att skolveckan blir bra.



Jajja.

2009-12-07 @ 14:37:37
Postat av: Bella

Tack för din fina kommentar. Alltid lika kul när du kommeterar =)

2009-12-07 @ 21:17:38
URL: http://hakanssons.webblogg.se/
Postat av: lina

längar tills vi ses igen finis!

2009-12-07 @ 22:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0