Grannfejden, kom hit!

Jag är ledsen friends.
Årssummeringen får vänta till imorgon (som om inte ni har annat att göra än att hänga på min blogg :P )
Jag kunde inte sova innan.
Grannjäveln spelade HÖG musik från kl 15 all the time.

Så fort jag höll på att somna så vaknade jag av att det kom en ny techonlåt.

Jag var så förbannad och till slut började jag nästan böla. Jag tänkte hur fan ska jag klara natten utan minsta lilla tupplur innan.

Vid 17 la grannarna av att spela ( dom gick väl på fest). Då hör jag det... POOOOOM, POOOOOOOOOM, POOOOOM.


Raketerna är redan igång.
 Oh no!!!!!! Det borde jag ju kunnat räkna ut.


Tillslut slet jag fram min spikmatta o la mig på den ( har somnat på den dom 2 senaste gångerna :P )
Då lyckades jag somna- även om jag vaknade några gånger så somnade jag om. Så knappt en o en halv timme lyckades jag skrapa ihop.

Helt ok!

Well, happy new year, en del jobbar ju. Men va fan gör det. Har aldrig varit på ett roligt nyårsfirande i mitt liv ändå. Höga förväntningar= besvikelse!


Kommentarer
Postat av: Anki

hade världens sämsta nyår, skulle egentligen på fest men firade nyår istället med en hink och trevlig spya i färgerna rött och grönt ;) Är fortfarande inte bättre :(

2010-01-03 @ 12:22:02
URL: http://egoanki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0