För lat för o va lebb.

Köpte en liten bok till J i present häromdagen som hette Lilla boken om latmaskar.




Där var några riktigt sköna rader som jag tänkte dela med mig av:

*"Vet du vad jag gillar med onani? Man behöver inte prata efteråt" /Milos Forman


*"Det är så tröttsamt att ha sex med kvinnor. Det tar en evighet. Jag är för lat för att vara lesbisk" / Camilla Paglia


*"Vissa säger att ingenting är omöjligt. Men jag gjorde ingenting igår"/ Okänd


*"Ge en lat man ett äg och han kommer be dig skala det åt honom".

Kommentarer
Postat av: miian

haha vilken bra bok ;)

T=Ack för dina fina rader hos mig.

Hur mår du själv?

Jullov nu eller?

Ha en underbar jul.

Kramkramkram

2009-12-21 @ 22:05:49
URL: http://miian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0