Duktig girl

Nu har jag varit duktig o gått till A6 Coop och handlat lite, men fick inte tag i det jag behövde så det blev massa annat skräp. Typiskt mig =/


Sitter o lyssnar på Soundtracket till The Moon.
En av låtarna som spelas när Edward lämnat Bella är sååå sorglig, jag började nästan gråta bara av att höra den..
Många bra faktiskt.


Det här är ingen matblogg och ska aldrig bli men nu måste jag fan o mej tipsa om min lunch med som är resterna från gårdagens middag.


Korvstroganoff med dijonsenap och strimlad vitkål och morötter till. Ååååå det så j***a gott.


Ser mest rörigt ut här men det är supergott. Pasta & ris släng er i väggen.

Inspiration till korvgrytan fick jag här på Vägen från 137 kg.


Tog kort på mig innan när jag skulle ut o gå men fy fan, jag ser ju ut som en jubelidiot...



HAHAHA, tönt!!!!


Kommentarer
Postat av: Anki

gud vad gott det ser ut :) föressten, new moon soundtracket, finns det på spotify? kram!

2009-12-22 @ 18:46:47
URL: http://egoanki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0