Detta var fan i mej den bästa julen på lääänge.

Kanske för att förväntningarna var så låga.
Jag har blivit anti jul.
Tycker inte det är skoj o det känns mest stressigt och bökigt.


Men helgen i Skåne har överträffat alla förväntningar.
Det var en helg av mys och umgänge.
Tet och ret med lillasyster och massor av kärlek.


Fick finafina paket med. MInns inte alla men bland annat så var det:

*1 spikmatta, DKNY set med parfym och bodylotion, Tekopp, Biljett till Buddy Holly Show i Gbg (av J), badkudde, Pyjamas, Choklad, halsband, bokmärke, whiskyglas. presentkort Ikea, handdukar osv.

Jag hade inte önskat mig mycket men av det som fanns på vår lilla lista så kan jag nästan kryssa av allt.
Fantastiskt!
Men det viktigaste är att Julen är fylld av kärlek och sammanhållning och det kan ingen förneka att denna helgen innehöll.
Älskar min fina mamma o mina 2 systrar.
Ni är finast.
Och Älskade J.



Busungar

   


Världens finaste lilla tomte



   




Världens 2 bästa människor enligt mig. Mamma, Pappa Lina o Isac kommer tätt efter!!!!!!!!!!


Annandagen så var vi hos A & M med lille Max.
Supernice med Taco- gött efter all julmat.



Detta är inte ens hälften av alla pics jag tog så det blev en hel del fotande.
Härligt.
Man blir påmind om vilken underbar tid det var.


Nu ska jag at mig i kragen o gå in o kramas med J.
Jag har varit uppe sen 4.30 o bara sovit 3 timmar inatt.


Ska göra SÖMNEEG 07.45.
En undersökning som görs då o då för den som har epelepsi som ett villkor för o få ha körkort.
Jag måste ju skicka in intyg en gång om året från min läkare för o få behålla körkortet.
Dryg- drygare-drygast!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Det finaste paketet fick jag av mamma i julklapp o det vill jag hinna undersöka mer idag.
Berättar mer sen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!






Kommentarer
Postat av: Emelie

FinFina bilder!!!

Låter som härliga julfiranden det där.

Lycka till med EEG:et!

KRAM!!!

2009-12-28 @ 10:04:14
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: Anki

låter som en supermysig jul :)

2009-12-28 @ 17:11:53
URL: http://egoanki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0