Bättre!

bättre idag, oh yes.
Men nu har jag krängt 2 askar Läkerol så jag har något ont i magen =)
Jobbade i f.m på hemtjänsten. Var riktigt nice o träffa alla igen.
Det stället är super om man bara jobbar där ibland men om man jobbar där för jämnan så suger det istället ;)

Åh har inte mycket vettigt att skriva känner jag. Har haft J:s pappa, syster och mormor här på fika nice ;)

Jag skippade lussebullarna för det är ingen höjdare och gjorde saffranskaka istället. Lite bättre.

J gjorde knäck och nu har jag knäck ända upp i öronen. ALLA krängde som bara den!


Detta är så mycket jag vill visa av mig själv ;)



Finaste =)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Mums Mums! Så gott det låter.

Verkar som att helgen varit bra.

Stor Kram!

2009-12-14 @ 12:24:59
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0