Saknar..

Visst är det roligt när nya bloggläsare ger sig till känna. Det tycker jag, har bestämt att från o med nu så ska jag fan i mej bli bättre på o lämna spår efter mig på dom bloggar jag läser.
Nåväl, tar en liten paus i pluggandet nu. Satte klockan på 6 imorse då min älskling fyller år o i min familj har vi alltid fått frukost på sängen o ja må hon leva sång oavsett ålder o veckodag =)
Den traditionen för jag vidare ;)

Då min sambo inte är nån frukostmänniska gjorde jag enklast möjliga med en mugg yoghurt o lite juice till honom.
Glad blev han iallafall =)

Jag tog bild på frukostbrickan o mig imorse men ser verkligen ut som en skräcködla så blunda för fasen om ni har lätt att må illa:


Morgonfrilla de luxe men va fan, den bjuder jag på!!

Jag köpte present från mamma m. familj till J igår. Jag frågade vad han önskade sig "nej, inget. Jag har allt jag behöver".
Mmmm... lätt att hitta på.
Jag bestämde mig iaf för att köpa nåt vi behöver då, till lägenheten.
En hängare o en magnettavla till hallen som vi tidigare titta på men då inte hade pengar till blev det. Han fick det redan igår eftersom jag känner honom o vet att han vill hinna sätta upp det innan hans päron m.fl. kommer idag:




Snyggt eller hur?!

Åh vad jag längtar till nästa helg nu, har inte träffat min Mamma, Pappa o mina syskon på nästan 2 månader =(
Det negativa med o bo på långt avstånd. Å andra sidan så njuter jag av varje sekund när vi väl ses.


Världens 3 bästa brudar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0