Jag är kär i en annan..

Ja, jag är iaf kär i två stycken, den ena är ju som ni redan vet min sambo J.
Den andra är numera också min sambo, han heter Bosch =)


He's good looking, he's big, his name i Bosch :P


Oh la la.


Han kysser kanske snäppet sämre än J men gör mycket mer hemma så det väger upp :P


Ser ni mina hur mina ögon tindrar av kärlek. I<3U for life Bosch!!

Vi var alltså på Onoff här i Jkpg o fyndade denna skönheten. Hade tänkt oss en bänkdisk men fick en smaldisk som är så mkt större för bara 700 spänn mer =)
J vägrar att ta bort klistermärket på framsidan "Då ser den ju inte lika ny ut längre" HAHA.
Det var guld värt o ha den i helgen eftersom vi var 5 pers med familjen Lövquist då =)

Har suttit med körkortsprogrammet från 10-17.30 idag så mina ögon känns aningen ansträngda nu.
Men så är det, snart är denna persen förhoppningsvis över o då jävlar ska denna kvinnan köra bil.

Nej nu ska jag pussa på mina killar, lite på J men mest på Bosch.


Strike a pose!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: lina

fan vid giiiiiitt med washingmachine!!

2009-08-05 @ 13:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0