En överraskning för pojkvännen!

Ja, jag hade rätt. Nästa resa är bokad hi,hi.
Jag har gått o lurat länge på vad jag ska ge min J i födelsedags present.
Han fyller år på Torsdag.
Frågade honom om det var nåt speciellt han ville ha:
"Nä" sa han. "Jag har allt jag behöver".
"En överraskning då" sa jag.
"Ja det är ju alltid kul" svarade han.

En upplevelse tänkte jag. Jag velade mellan en weekend eller en heldag för bara honom o mig typ spa eller liknande.
Men nej va fan, jag har haft världens tur o träffat J som älskar o resa precis lika mkt som jag så jag surfade in på Ryan Airs hemsida och där såg jag att dom hade erbjudande på 55:- enkel resa.
Så igår när jag kom hem avslöjade jag min plan.
"Jag vill berätta om din present från mig så du kan va med o bestämma när det ska hända".
"Jaha, vad skoj".
"Ja, jag tänkte bjuda dig till Riga i höst".

Han blev jätteglad min baby. Så igår bokade vi flyget. 660:- med en incheckad väska tur o retur blev det.
Billigt eller hur :) !
Dagen blev lite lättare och hösten känns inte lika farlig även om vi bara ska vara där i 4 dgr.
Vi slog 2 flugor i en smäll o bokade den över min födelsedag så traditionen håller i sig. Inte i Sverige på min födelsedag i år heller, förra året var  vi ju i Tunisien då =)

         
Fikapaus på vägen till V-vik



Vid vårt B&B. Ska gå ut o äta lite.

   

Eftermiddagen blev det 1 glas vin o en cider på Harrys men vid 22 drog vi oss hemåt och kröp ner.

   
Sista dagen på vår minsemester. Detta B&B måste besökas igen.

   


På vägen hem från V-vik tog vi det lugnt o stannade för kaffe i Vimmerby. Sen var vi en snabbvisit o kollade på bullerbyn också =)

Så gott folk det var det. Visar inte ALLA bilder. En del vill vi ju ha för oss själva =)
Nu ska jag se till o få igång körskoleprogrammet.
Inatt är det nattjobb så eftermiddagen spenderas i sängen. Bäst att få nåt gjort nu då!
Puss o kram.

Kommentarer
Postat av: Malin

Tycker om det du skrivit! Skojigt att se lite nyttiga grejer och inte bara det vanliga grejerna som man kan se om hela tiden. ;)

2010-09-28 @ 10:20:35
URL: http://royalorchidholidays.se/hotell/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0