1 år tillsammans =)

I'm a bad blogger.
Men va fan. så är det, Busy woman helt enkelt.
Har jobbat mina 2 sista nätter för i sommar på boendet.
Kändes faktiskt skönt att få ett avslut på det.

Jag har trivts som fisken i vattnet även om vissa nätter varit fruktansvärda så har största delen av dom varit toppen =)
O mitt schema har ju varit helt gudomligt med MYCKET lediga dagar och långledighet.
För första gången känner jag att det här är ett sommarjobb jag VILL komma tillbaka till nästa år med.

Jag o J firade att vi hade varit ihop ett år den 15.e Augusti. Vi träffades ju redan i Maj 08 men beslutet att bli tillsammans togs inte förrän lite senare =)  Han hade gjort så fint med middag och presenter dock var det ju mitt emellan 2 jobbnätter för mig så därför bestämde vi att vi skulle gå ut o äta igår o ha myskväll sen.


Jag innan vi skulle köra till restaurangen.

 



     
På Pirens åtta glas och åt Italien burger. Den bästa burgaren vi båda ätit =)


Hemma igen blev det jordgubbar doppade i choklad framför en bra film.


1 år, hoppas det blir 2 =)

Det var så mysigt igår. Som jag sa innan så befinner jag mig i nåt slags rus o känner mig så nykär i min pojkvän.
Ja det har faktiskt hållt sig kvar sen Berlin o nu vill jag aldrig att det ska försvinna. Men eftersom vardagen snart knackar på med skola o jobba o allt vad det innebär så lär väl normaliteten lägga sig även där.
Blir lite jobbigt o gå runt med fjärilar i magen hela tiden o bara tänka på att man vill hm o krypa ner bredvid J :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

GRATTIS i efterskott!!!

Så mysiga bilder.

Ser ut som en helmysig kväll och den där burgaren såg då inte alls fel ut!!

Lycka till med sluttampen nu på körkortet, kommer gå galant!

KRAM

2009-08-18 @ 07:45:01
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0