Back from Berlin!!

Hemma igen, skönt med sin säng, dusch och egen toa såklart men annars vet ej tusan om nån av oss längtat hem.
Jag o min J kan bråka så det står härliga till här hemma. Det flyger grejer o smälls i dörrar och skriks och självklart blir vi sams ganska fort igen men ändå. Mest beror det nóg på mitt jävla humör och min korta stubin.
Allmänt känt i familjen Håkansson/Persson att jag har sjuhelsikes humör.

Det jag ville komma till iaf var att alltid när vi är iväg, jag o J så har vi det så jäkla bra.
Jag känner mig alltid nykär o har fjärilar i magen när vi är iväg o precis när vi kommit hem <3
Känns som vardagsproblem o gnabb har så mkt skuld i våra tjafs.
För när det väl gäller o man måste umgås 24*7 då är det nemas problemas!!

Resan till Berlin var inget undantag. Vi har haft det så jaeeeevla gutt =)
O det bästa är att vi har så jäkla roligt tillsammans.

Efter planets landning på Skavsta igår så styrde vi kosan mot Västervik istället för att åka hem.
O vilket Bed&Breakfeast, vilken stad och villken sommaridyll, wohoo ;)

Nog med tragg här kommer lite av det jag vet ni väntar på :)

   
På flygplatsen                  Alexanderplatz      Kartläsaren


Myser i en park, helt slut efter en dag i bilen, på flyg och tåg.

   
Man måste skoja lite       I <3 Starbucks!    Vid U-bahn


Bild från Checkpoint Charlie, I år var det 20 år sen muren revs!! Denna bild berörde mig mkt!


Ja, ni kan ju gissa hur mkt jag köpte i denna affär, just det: NADA!!

   
Vi                              Mys                         På hardrockcafé

Nej minsann, nu ska jag lägga mig bredvid den bästa reskamraten som finns o snacka igenom allt som hänt dom senaste dagarna. Mer pics får jag återkomma med.
Puss o kram, skumbanan!!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Ja humör har du men du har utan prickar oxå. Humor alltså!

2009-08-13 @ 19:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0