Das ist gut!!

Har varit dålig på update här o det vet jag, sorry Micke ;). Har ju haft fullt upp med folk som hälsat på till höger o vänster =)
Superkul men tiden bara springer iväg.
Inatt sov en av mina "äldsta" vänner och hennes kille här.
Dom skulle göra en "roadtrip" i en del av Sverige och självklart kom dom o hälsa på oss =)
Så roligt, fina Ida.
Nu har två av mina absolut bästa vänner varit här och sett den omtalade staden, lyan och omgivningen. Ania och Ida <3

Inatt vid 2 bär det av med röda faran igen.
Då sticker jag o Mr J till Berlin.
Vi åker Ryan Air från Skavsta så därav den tidiga uppgången =)
Ca 25 mil o eftersom J alltid ska va ute i god tid (bra egenskap oftast) så åker vi vid 2.

Ett annat kärt återseende inträffade idag. Min älskade Dessi har kommit hem från sin jävla Europa roadtrip.
9 länder hade dom kört í på 21 dgr.
Säkert jättekul för henne men jag har saknat henne som galen.
Hon är ju bland det bästa o viktigaste jag har här.

Så tjingeling då. Ich bien gå o lägga mig.
Ok, jag erkänner min tyska är väl lite ringrostig =)


Nej killen bredvid Ida är inte bög fast han läser Allt om män. Han är bara sambo med Ida ;)



LOVE TO ALL MY PEOPLE =)

auf wiedersehn!

Kommentarer
Postat av: lina

haha LITE ringrostig tyska.. du får allt öva upp dina kunskaper nu i berlin!!

2009-08-07 @ 14:27:56
Postat av: Emelie

Hej vännen!!!

Hoppas ni har det finfint nu när ni är iväg!!!1

Många Kramar!!!!

2009-08-07 @ 21:14:23
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Du glömmer väl inte vår utgång på onsdag va?? ;);)

2009-08-08 @ 22:32:55
URL: http://oohnooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0