I Skåne <3

Förlåt (igen) för att jag varit en dålig bloggare (igen).
Jag har faktiskt tänkt på o göra det flera gånger men dom senaste dagarna har varit hektiska o att pendla så långt gör mig väldigt trött. Är dock väldigt glad att jag har Ellie som också pendlar från J-kpng <3

Nu är jag nere hos mamma. Jag o J körde ner igår o idag gifter ju min pappa sig. vad jag tycker om det är väl ingen hemlighet direkt men jag går på festen ändå för jag vet att pappa blir glad!!
Mamma är inte hemma så vi har lägenheten för oss själva, FF yeaaaaaaaaaah ;)
Hon är på kurs på Öland med jobbet men kommer hem idag, då ska hon på fest med Peter o sover sen där så vi blir själva inatt med =)

Imorgon hade Wilma bestämt att vi ska ha kräftskiva innan vi åker hem, sööt =)
Så det blir en kräftskiva utan snaps o mitt på dan, men vem behöver sprit för att ha kul, inte jag!!

Igår kväll när vi kom så var där en lapp på bordet:
"Till bella.
Ha det så bra.
Kram Wilma."

Hälften stora o hälften små bokstäver =) Ni ska få se den sen men mammas dator vill inte nu!!
Jag älskar verkligen min lilla fis. Är så glad att ha en mamma skaffade en sladdis.
Imorgon får jag pussa henne igen!!

Nu ska jag gå o hoppa lite i sängen så J vaknar. Han är ALLTID så morgontrött, lite drygt då jag är tvärtom!!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0