Tidig morgon!!

Fortfarande skräpdatorn. Fortfarande inga bilder :(
Inte för att det funnits så mycket idag att ta bilder på men, men.
Min kille måste vara klumpigast i stan.
Och jag är sjukt lättväckt..

Dock vaknar jag inte av hans alarm längre på morgnarna. Men imorse vaknar jag av ett oljud (som sagt, är väldigt lättväckt).
Då hade alarmet på J:s klocka ringt o jag vaknade inte, han hade gått upp, jag vaknade inte o vad gör han sen. Tappar nycklarna rätt ner i golvet GAAAAHHHH!! Dom hade visst legat i hans byxficka o när han tog byxorna åkte dom ur.

Där var min skönhetssömn förstörd :( Jag kan inte somna om, det går inte efter halv 6 typ.
Så 10 över 6 var jag uppe o efter att ha tittat på TV, läst osv. gick jag upp vid 7.30 o började städa.
Så nu är här rent o fint!!
Har dammsugit hela lyan o torkat golven samt städat kylskåpet.
Nu är jag uttråkad o väntar på att kl blir 16 så jag kan köra till trafikskolan!

Visst man får mkt gjort när man går upp tidigt men dagen blir också fruktansvärt låååååååång!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tror jag ska slänga mig lite på sängen innan jag ska iväg.¨


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0