Salamin med halsbränna!!

Allt idag har bara kretsat kring en sak: KÖRKORTET.
Jag pluggar som en gnu (gnu? Pluggar dom?) för o inte kugga teorin o som ni säkert redan förstått så är det nära.
Dessutom hade jag körlektion kl 15.40.
O jag skuttade därifrån.
Kära C (min lärare) berömde mig o sa att jag aldrig kört så bra innan. Keep it going sa han. jIHOOOOOOOOOOO!!

Efter detta begav jag mig in till stan. I helgen fick jag så satans mkt finnar. Ser ut som en salami i ansiktet. Helt förtvivlad rusar jag in på H&M och skriker "Mayday, Mayday prickig korv på ingång"
Så här sitter jag nu:

Känner mig som Casper eller va fan det töntiga spöket hette =)


Hon kan poosa med o se gullgullgullig ut =)

Nej nu blir det vindruvor. Har haft sån jäkla halsbränna (som jag aldrig tidigare) haft så jag trodde jag skulle dö.
Konstansta uppstötningar o illamående. J den sötisen körde direkt till apoteket när han kom hem o köpte inside brus. Hjälpte faktiskt.
Mamma frågade om hon skulle bli mormor när jag sa det till henne, tydligen brukar man ha h-bränna när man är på smällen. Nope, not yet!!

Kommentarer
Postat av: Jajja

Halloj.



Hihi jag tänkte precis samma som din mor, att du kankse va gravid.... precis så kände jag mig när mina små telnigar var på väg;)



Du har en bra blogg. Jajja.

2009-08-18 @ 13:25:18
Postat av: the owner

Hehe, ganska osannolikt att jag är det men jag har faktiskt haft halsbränna idag med. Hmm...

Tack så jättemkt för din kommentar. Så himla roligt när folk lämnar spår. Kram

2009-08-18 @ 19:52:56
URL: http://hakanssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0