Saker du inte visste om Bella!!

Jag är ju inte mycket för listor o frågor i bloggen men den här kan ju ändå va lite kul o inte överdrivet lång:

1) Jag blir orolig om jag inte pratar med min mamma varje dag.

2) Jag MÅSTE ALLTID ha ett glas vatten, papper, mobil och hostmedicin vid sängbordet. Annars kan jag inte sova.

3) Jag är uppväxt delvis hos min Farmor & Farfar.

4) Jag älskar historia & har läst många extra kurser inom det.

5) Är livrädd för spindlar & börjar nästan gråta när jag ser en.

6) Ofta när jag är ensam känner jag att min döda mormor är nära mig.

7) Jag har en konstig fobi för hål & sprickor. Spricker t.ex. en korv när jag steker den så kan jag inte äta den.


8) En av mina största drömmar är att flytta utomlands helst Afrika eller Australien (hmm, passar inte ihop med nr 5 kanske ;) )

9) Jag sätter alltid högst press på mig själv & blir ofta ledsen när jag inte lyckas uppnå det jag strävat efter.

10) Jag har drömt länge om att bli sjuksköterska men känner att det inte är rätt läge nu eftersom jag då måste läsa upp mina betyg.

11) Jag har 3 kompisar Madde, Ida & Sandra som jag känt sedan jag var max 7 år.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad kul att läsa...mycket man inte vet :-D :-D.

Inte bara jag som har "fixa idéer" :-D

KRAM!!

2009-08-18 @ 20:42:48
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0