On and on..

Vet inte vem jag bloggar för, vet inte hur många som läser nu i semestertider. Men skitsamma, jag bloggar nog mest för mig själv ändå. Bloggglusten är back =)

Idag har jag varit duktig igen och suttit med teorin. Först hemma i 1 och en halv timme sen på körskolan lika länge.
Mitt pluggande ger iaf resultat, märker att jag kan mkt mer när jag gör testerna på körskoledatorn.

Inatt är det jobb igen för mig och jag tänkte varit i säng kl 13, hur det gick ser ni ju själva hehe.
Känner inte för o jobba. Hade hellre varit ledig lite mer.
Men är det inte det som är det perfekta med sommar jobb?! lagom tills du börjar lessna så är ditt vik över =)
O jag ska ju inte gnälla. Har haft Sveriges goaste schema i sommar =)

Innan ja stack till körskolan så lekte jag Starke adolf framför spegeln:


J måste visa mig hur f*n man får bort blixten. Ni ser ju inte mitt ljuva tryne =)


Lurarna i på väg till Körskolan.

Nej minsann, nu MÅSTE tant Bella gå o lägga sig.
Ska ta fram körskoleboken, säkert sömnmedel =)
På Onsdag kommer min Ida hit o på Fredag sticker jag o J till Berlin.

FACKING GITT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: J

Bra jobbat stumpan....

2009-08-03 @ 16:43:14
Postat av: mamsen

Nu har jag suttit o läst lite i din blogg. Har varit dålig på det på sista tiden. Men kul att läsa den o den e så fint gjord.

Att du bara töjar!

Och att du kan få ihop det så bra.

Men du har alltid haft skrivarådra.

Puss puss o mamma älskar

2009-08-06 @ 16:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0