Herrdoft hela vägen!!

När vi skulle åka till Berlin så åkte vi ju med Ryan Air. 
Vi valde att checka in en väska och ha varsitt handbagage eftersom vi bara skulle va iväg i 4 dgr.
Kostade 440:- extra (för EN väska)
Som ni säkert alla vet så har dom ju dessutom helt sjuka priser för övervikt.
15 euro per kilo skulle dom ha om man hade bagage som vägde mer än 15 kg.

Vi var livrädda, plattången fick stanna hemma. J fick i princip bara ta med sig kalsonger så mina skor och våra lakan kunde få plats.
Då det var dax att packa ner shampoo/balsam/duschtvål insåg jag att det skulle bli ohållbart så jag bad J sticka till Affären och handla en 2 in 1.
Det sista jag sa innan han körde var: "Ta nu ingen som luktar kille".
Han kommer hem med den här:



Testat den? Gör för fan inte det annars. Jag luktade HERRE från topp till tå hela resan.
Jag nästan grät o sa till J "Folk kommer för fan tro att jag är transa".
Tydligen hade det ändå varit den som luktade minst manligt.
Summan av kardemumman är alltså?
Varför görs 2 in 1 bara för män?

Är fördomarna sådana att en tjej inte kan leva utan sitt silkesshampoo eller dyra balsam?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0