Vår valborg!

Äntligen kom jag iväg på träning igen o det var banne mig på tiden.
Hela förra veckan slarvade jag o tränade inte en enda gång. Rörde inte på mej mer än att cykla till o från jubbet.
Honey han är o handlar nu, han tog mopeden dit, he, he. Dax att han börjar vänja sig, förhoppningsvis har vi snart ingen bil o då MÅSTE vi ta moppen.

Tycker det är suveränt alternativ med EU-moppe. Det är smidigt o köra i stan, drar mkt lite bensin, billigare o försäkra än bilen och man kan åka 2 på den.
Det är ändå jag tycker är trist är att dom är så jäkla stöldbegärliga. Går ju inte att ha dom nånstans typ förrän ngn snor den.

Idag när jag kom hem från träning hade älskling varit duktig o gjort kvällsmat. Köttfärspaj som var jättegod, han hade t.om. gjort den på viktväktarrecept så fettsnål var den med!!

Ikväll ska vi kolla på Twilight hoppas jag och jag ska slänga ihop nåt gott o ha till, VV grej of course.
Idag frågade en jobbarkompis till mej om jag hade gått ner i vikt o det var ju inte dåligt eftersom hon inte ens visste att jag bantade så nu blev jag lite mer sporrad igen!

Nej go vänner. Dax att sätta sig o skriva i semesteransökan. Bara en månad kvar idag! =)


Me like!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0