Mat repriser =)

Så har man varit o fikat hos Vanessa med Lovisa.
Mys, synd det blev så hastigt bara. Sååå söta katter har hon, Speciellt den lille om ja får säga mitt. Stencool och bara låg på sin "piedestal/tron" och kollade ner på oss som med en min som verkade säga "LOOOOSERS".
Ha, ha. My type of Cat!!

När jag kom hem väntade dukat bord. Honey hade ansvaret över middagen ikväll och hör o häpna: Det blev inte grillat och ris he, he. Han förstod nog min pik förra gången!!

Det blev panerad skinschnitzel med ugnsrostad potatis och paprika samt bearneisås.
Smarrigt!!
Nu lär man väl få äta det typ varenda gång han är kock.
För så gör J, ett tag gjorde han bara lax och potatis eller ris, sen sa jag åt honom om han inte kunde prova nåt nytt.
Då grillade eller stekte han kotletter med ris och bearneisås. Sen gjorde han BARA det och då gav jag en pik förra veckan så jag vet vad som väntas nu =)


Men gott var det =)


Hade 100 saker jag skulle gjort när jag kom hem efter jobbet idag, gjorde det viktigaste o sket i resten =(
Jag har en tendens o skjuta saker framför mig hela tiden. Saker som egentligen inte är jobbigt men ändå...

Imorgon är det körlektion igen, "Den dåliga gången" (har jag för mig) nu så jag är inställd på det. Varannan gång går det bra och varannan åt helsike!!
 
Nu, Greys anatomy!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0