Att skämma bort varandra!!

Nu är bomben släppt.
Jag berättade för en del av mina arbetskamrater idag att jag kommer sluta till sommaren.
Reaktionerna var stora.
En del blev chockade (hur man nu kan bli det efter att jag varit sjukskriven precis) men dom flesta blev nog mest glada för min skull.
Det känns bra men ändå vemodigt på nåt sätt.
Jag ska ju inte bara få komma ifrån stället utan jag ska dessutom lämna "mina vårdtagare", som jag varit kontaktperson åt i ett och ett halvt år.

Jag var på dåligt humör när jag kom hem idag efter jobbet och jag o Honey började "gnabbas" vilket ledde till huvudvärk istället. Inte bra!!
Så känslig man är!!

Egentligen vill ja ut o cykla en runda nu men huvudvärken säger nej. Vi får väl se.

Honey var gullig och köpte blommor till mej igår som "Grattis till det nya jobbet present". Det roliga var att jag hade köpt en present till honom också.




Ljuvliga rosor pryder nu fönsterkarmen!


O det här halsbandet fick J av mig!! Kan han byta med det jag av honom förra gången =)

Kommentarer
Postat av: *Sofie*

Så gulliga ni är som köper presenter till varandra bara sådär, sånt älskar jag hihi.

Har du fått nytt jobb? GRATTIS!!!!



Trevlig valborg!

2009-04-30 @ 08:40:53
URL: http://frusofie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0