Helgens äventyr!!

Längesen jag skrev nu eller längesen o längesen men ett par dagar är ganska länge för o va jag =)
I Lördags var ju jag o Honey på fest hos min kompis Johanna o hennes supertrevliga kille.

Jag blev ju mer än lite laddad om man säger så. Inte mkt som krävs nu för tiden när man dricker så sällan.
Uff, vilken fylleångest jag hade igår. J fick hela tiden gå o berätta för mig att jag inte gjort bort mig och att jag inte skämt ut mig.
Att jag skött mig bra. Det är verkligen hemskt med sån "dagen efter ångest". O det värsta är att jag får det jätteofta.
Kan räcka med att jag dricker ett par glas vin o sen mår jag dåligt dagen efter. Knäppt!!

Nåväl, efter att inte ha gjort alltför mycket igår så var det 16.45 dags för jubbet.
Gick bra o det var en riktigt varm o skön kväll.
Jag njöt av att får vara ut så mkt som jag ändå får i mitt jobb.
Det är lustigt, jag ahr en slags hatkärlek till det stället.
Samtidigt som där är så mkt som jag inte trivs med så finns det saker i arbetet som jag tycker jättmkt om.
Typ att få va ute så mkt på sommaren.

Nåväl, jag har lite andra nyheter men dom kläcker jag nog inte förrän imorgon då förhoppningsvis allt är spikat!!


Kanske inte världens bästa bild på mej o J sittandes på evighetsbussen som skulle ta oss till Johanna!

Så mycket mer har jag inte att tillägga. Mamma o Wilma kommer hem från Mallis imorgon. Gottegrisarna!!

Puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

va fina ni är snäckan! Hoppas vi ses snart! Iaf när jag flyttat till Linköping!!!

2009-04-27 @ 19:31:14
Postat av: Anonym

Söta ni var på bilden :)

Tack ännu en gång för att ni kom. det var jättetrevligt. Hälsa Jimmy så gott från oss !!

Ha de gött! kram kram

2009-04-27 @ 21:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0