Det där med badkläder och vikt går inte ihop!!

Åh vilken jobbig natt. Både J o jag hade jättesvårt o somna o vårt sovrum kändes som en bastu.
J snurrade runt i sängen hela tiden o vände sig 3456 ggr kändes det som.
Varenda gång jag höll på o somna vaknade jag av att han var på väg upp o skulle dricka eller gå på toa osv.
Är det såhär det är att ha barn?!

Vi måste investera i en takfläkt o det snarast till vårt sovrum. Jag vet, dom är fula men ska vi kunna sova i sommar så får det fan gå ändå =)

Mamma messade precis att dom satt på flygplatsen på Mallis o väntade på planet hem.
Dom hade nog gärna stannat några veckor till. Gottegrisarna!
Hoppas på o kunna åka ner lite längre till Skåne i sommar så vi kan göra lite "utflykter" tillsammans.
Kanske Köpenhamn eller Tyskland!

Idag är det ytterligare ett möte inbokat kl 15 o sen hoppas jag på o hinna träna med.
Det var ett tag sen o jag känner att det hade behövts.

Men först ska jag möta Dessi på A6 klockan 12. Jag är i stort behov av en bikini eller baddräkt till Grekland.
Vill egentligen inte, känns inte som formen som jag hoppats på för beach 2009 har infunnit sig  men samtidigt kan ja ju inte åka utomlands utan att bada.
Bara o bita i det sura äpplet o försöka hitta nåt som döljer bilringarna så mkt som möjligt =)
Tycker Lindex har fin badkläder nu, som passar alla former och figurer gäller bara att hitta det i butik också.

Bikinitrosa Röd     Bikiniöverdel Röd  


Baddräkt Blå   Bikinitrosa Rosa Bikiniöverdel Rosa



Allt från Lindex!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0