Stoppa tiden!!

Oj, oj. Har inte skrivit på nästan 2 dagar. Ovanligt för o va jag.
Har haft fult upp sen jag kom ner. Eller fullt upp vet jag inte men datorn har helt enkelt inte prioriterats.
Tid med familjen har stått som nr 1 på listan.
I fredags när jag kom ner spenderade jag hela kvällen ensam med mamma. Det var verkligen längesen.

Igår började dagen med en promenad för mig o mamma innan frulle. Duktigt!!
Efter frukost och dusch begav vi oss in till stan för o göra lite småärende o sen förbereddes det för kvällen.
Kl 15 kom Wilma.
Det busades och spelades "rockband" för fulla muggar till syster nr 2 kom hem.
Sen anlände Balle o Peter och äntligen var det dax för efterlängtat påskbord. Mums!
Köttbullar, prinskorv, janssons o ägg m.m. Kan det bli bättre?!

Några glas vin och x antal hg godis senare var klockan plötsligt halv 12 o alla var trötta.
I säng för o vakna upp pigg idag med.
Förmiddagen innebar mys med familjen o på eftermiddagen bar det av till Vånga med bästa familjen Lövquist.
God mat återigen och h'ärligt sällskap.

Nu sitter man här "mätt o trätt". Imorgon är det time för hemresa igen.

Var tog denna påsken vägen?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0