Solen strålar o jag med den!!

Solen strålar och det är vår idag med =)
Trots att humöret inte är på topp efter gårdagen och morgonens samtal till vårdcentralen så påverkar helt klart vädret mig mkt o allt känns lite lättare.

Ikväll ska vi ju dessutom ha lite mysigt besök så vem kan sitta o deppa då, det får jag göra en annan dag =)
Huvudet värker tyvärr en del idag men jag får nog ta en liten pilla så hoppas jag det går över.

Dagens att göra lista:

*Dammsuga, torka golven
*Göra efterrätten
*Förbereda köttet
*köpa lite vin

Nu när jag är hemma så är det ännu viktigare att vi hjälps åt med alla måsten.
O J är faktiskt duktig och ligger inte på latsidan.
För som jag sa så är jag hemma för o vila upp mig och hämta mig, inte för att vara hemmafru o serva min man.
Självklart ser jag ju till att diska innan han kommer hem o bäddar sängen o så men dom "större" grejerna får vi hjälpas åt med.
Orken är ju inte på topp om man säger så.

Mitt i allt elände har jag iaf en rolig sak till o se fram emot o det är Ullared på Söndag.
J:s farmor o farfar kommer o hämtar upp oss kl 8 på morgonen sen bär det av.
O jag ska se till att ha migräntabletter i väskan för inget ska få förstöra den dagen.

Nu ska ja promenera in till stadsparken med Emma o Chrisse. Ska bli härligt att lapa lite sol o samtidigt röra på fläsket =)

Igår såg vi förresten en skräckfilm jag o J. Jag satt klistrad på J o jag tror han kände sig som en riktig karl som fick skydda sin tjej. Så mesig när det kommer till sånt o ändå vill jag se dom. Ha, ha
Denna var det;




Kärlek åt er alla, min fina!! <3


Kommentarer
Postat av: Ania

Hej Bellisima! Ha en supertrevlig helg och hälsa Jimmy! Hoppas ni hittar mycket på Ullared. Många kramar!

2009-04-03 @ 13:34:03
Postat av: Emelie

Hoppas ni har en härlig dag i solen!

Mysigt!

Är inte alls avundsjuk.

Såklart att du ska ta det lugnt och vila nu när du är sjukskriven, städa kan man ju hjälpas åt med.

Kram kram

2009-04-03 @ 14:42:45
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0