Smarrig kväll!!

Så var det körlektion imorse igen.
Det var "den bra gången" idag, kändes mkt bättre än sist.
Idag var "min nya" körlärare med i bilen. Han åkte i baksätet när jag körde, förmodligen för o kolla hur långt jag kommit, hur mkt jag kan osv.
Känns lite vemodigt måste jag säga. Jag gillar honom jag har nu. Han är lugn och bra och svarar när jag frågar någonting inte en sån som "Vad tror du själv".  Hatar såna svar. Hade jag vetat det hade jag ju inte frågat.
Hoppas den nya är lika bra. Den nya är ju "den gamlas" bror så förhoppningsvis är dom lika =)

Har haft huvudvärk idag, fick riktigt ont i skallen efter städet jag hade på jobbet. En liten varm lägenhet med noll ventilation. O en pedant dam. Usch, var inget bra för mitt huvud.

Sen har jag fått reda på en annan sak idag, vill inte skriva ut ngt förrän det är bestämt men det verkar bra.
Dom flesta av er som läser vet nog redan eftersom jag inte kan hålla flabben =)
Håll era tummar!!

J:s kompis som är kock är här o spelar med J. O han hade tagit med sig sina lovely muffins. Hur kan man motstå?!




Alldelles kladdiga inuti o super mumsiga. Men lär ju innehålla typ 300 points.!!

Valde kanske fel kille i "gänget" he, he.

Till kvällsmat blev det "hemmagjord" thaimat


Ser kanske inte så gott ut här men det var det faktiskt.

Varför måste jag gå upp av att bara kolla på mat?!

Kommentarer
Postat av: miian

Heeeey babe!

Hur e de?

hur går det med jobbet?



Ang tandläkare går jag med på tandvårdshuset,har en ny tandläkare men kan inte komma på vad hon heter tyvärr.



Kramkram

trevlig helg!

2009-04-23 @ 21:35:01
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: lina

jäklar vad ni verkar käka god mat alltid! fubbigt :)

2009-04-24 @ 08:04:39
Postat av: Bella

Lina: Ja du, det gör vi oftast men jag tycker ju det är kul att laga mat så det är inte så konstigt.

Kruxet är egentligen att laga mat som är både god och nyttig =)

2009-04-24 @ 09:58:12
URL: http://hakanssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0