Skräpmat o motion!!

Blev inget stadsparken idag med Emma o Chrisse.
Klockan blev så mkt när dom kom in till stan så jag kände att det var bättre att åka hem o kunna greja i lugn o ro än o stressa.
Huvudvärken har släppt ganska mycket nu, skönt!!

Desserten är klar o köttet ligger i marinad.
Grilla ikväll igen, smarrigt :P

Idag har jag verkligen bara ätit skit känns det som.
Nötter och choklad , suck...
Och nu känns det i magen, min mage fixar inte sånt. Får ont o blir dålig. Så vi får se om det blir ngn efterrätt för mig ikväll.
Lite vin ska jag iaf unna mig =)

Jag promenerade iaf in till stan i det vackra vädret idag så lite motion blev det. Körde på förra årets solglasögon men i år måste jag köpa nya för dom här är slitna och börjar släppa i kanten.





Jag köpte bara en tröja till Max idag som dessutom var på rea så tycker jag varit duktig.
Verkligen dragit ner på min shopping sen vi beställde resan o dessutom har jag ju ULLARED på Söndag.

Nu ska jag ta mig en svängom med dammsugaren o sen hänga tvätt.
Är så glad att vi börjat hålla mer i ordning här o diskar efter varje måltid, hänger in våra kläder, plockar undan, dammsuger var tredje dag osv.
Då slipper man ta ett kaos varenda gång man städar.

Hoppas alla får en bra Fredag kväll, det ska ja försöka ha iaf =)

Hughs and kisses.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh Ullared...jag är SJUKT avis!!!

Verkligen. Ladda med ett glatt humör och hoppas du slipper huvudvärken.

Jag vill meeeed!!

KRAM!!!

2009-04-04 @ 22:31:58
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0