Skönt o va hemma!!

Härligt att se att statistiken börjar gå uppåt igen.
Alla har väl haft fullt upp under påsktiderna och liksom jag inte prioriterat datorn.

Jag har varit så förbannat duktig idag o suttit o övat teori på datorn i över 2 timmar.
Ger mig själv en stor puss för det. Bra gjort Bella!!

När J kom hem cyklade vi till Maxi o handlade lite smått o gott.
Träffade en kompis (som också är min arbetskamrat) där och vi tjabbade lite om både ditt o datt.
Dom få personerna som hon är en av få saker som får mig att faktiskt tycka att det kanske inte är så hemskt o gå tillbaka på Torsdag.
Men visst fan är ja nervös. Definitivt. Känns som det var en evighet sen jag var där nu.

Huvudvärken har inte gjort sig till känna på några dagar. Vilket är så innerligt skönt.
Dock spänner det mkt i min panna. Förstår inte riktigt det. Känns som där är för lite hud och något vill ut.

Låter helcrazy I know men så är det.

Nu ska jag gå o duscha sen krypa upp i famnen på min Honey.
Har varit mys dessa 2 dagarna. Känner mig nykär. Saknar honom så mkt.

Dubbelavsnitt av DH och en god smoothie.

Kan det bli bättre?!

Dagens middag blev viktväktarnas färsspett som är endast 2 points och bulgur till. Smaskens!!



Jag lovar, det är inte bajskorvar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0