Saknad!!

Gah, imorse hade jag körlektion igen. O det var ju som sagt ett tag sen.
Men det gick hyfsat, inte jättebra men hyfsat.
Höll bara på o kvadda en bil denna gången =)

Jag kan säga helt ärligt att jag gillar inte att köra, tycker inte ens det är roligt att ta körlektioner och sitta i en bil. Jag är mest så jäkla nervös varenda gång. Nervös att jag ska göra fel, nervös att jag ska glömma titta i bakspeglar eller blinka eller kolla efter cyklister på cykelvägen, glömma handbromsen i, få motorstopp, lägga i fel växel osv.
Det är en del o tänka på. En hel del som säkerligen alla ni som haft körkort i 10 år inte längre tänker på.

Efter körlektion så var det jobbet, suck... No comments.
O sen har jag varit hemma o pysslat hela eftermiddagen. Har varit så förbannat trött men gav mig fan på att jag inte skulle lägga mig o sova. Så dumt ju, bättre att lägga sig tidigt ikväll.

Innan kvällsmat gav jag förslaget till J att vi skulle gå ut o ta en promenad ikväll.
Efter kvällsmat förbannad jag mig själv för det förslaget.
Att gå ut o röra på fläsket var fan det sista jag kände för. Kände mig mer som en levande zombie som bara ville ligga i soffan o slappa.
Men, men sagt är sagt och vi gav oss ut på en liten kvällswalk.
En liten och kort men skönt var det efteråt.

Nu ska jag hoppa in i duschen o sen blir det efterlängtat soffläge...

Saknar mamma o Wilma som åkte till Mallorca tidigt imorse. Känns konstigt att inte ringa o prata ikväll!!


Sötisar <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

hihi

ja visst är det lite skillnad!

vad duktigt av er att gå en liten promenad, en liten är bättre än ingen alls!

Ha en fin onsdag!

Kram kram

2009-04-22 @ 07:49:14
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0