Nya koftan!!

Några saker på dagens schema är nu avklarade.
Körlektion och samtal med chefen.
Körlektionen gick sådär, samtalet med chefen vill ja inte ta nåt om här.

Jag ska till doktorn nu kl 14. Tack till snälla Emma som följer med mig, sen ska vi promenera hem i vårvädret. Lovely!!

Använder min nya kofta som jag köpte på Ullared igår.
Koftor är ngt som jag älskar o ahr väl en si sådär 10 st.
Men igår köpte jag faktiskt en kort kofta o det äger jag ingen sen innan så det var ett bra köp.

Vill ni sen outfit bild? Okej då... =)


Nya leggings också, men dom är ju inte nåt att visa direkt, helt vanliga svarta.

Usch nu är jag nervös, hjärtat slår i 120....

Kommentarer
Postat av: miian

FUUUUUUUUUUUUUSK!!!!!!!!!!!!!!!

Harru vatt i Ullared din buse!

Nu blev jag avis.

Planerar en resa dit inom kort,massa sommarkläder nu eller?





Och du,klart du ska tänka på dig själv när det gäller jobbet.

Jag har den enorma turen att jobba där jag trivs och mår bra och har däremot jobbat på ställen som fått mig att må blärk,och ja jag har slutat direkt.

I dagens läge handlar det väl mycket om att kunna gå runt själv,att man har en ekonomi som överlever om man blir arbetslös,och har du det och absolut inte mår bra utav att gå till du jobb så tycker jag du ska lämna platsen till någon annan.



stort lycka till

Du ska se att allt ordnar sig!

Kram

2009-04-06 @ 19:16:05
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: Emelie

Åh jag hoppas det gick som du ville hos läkaren.

Tänker på dig.

Ser ut som det blev en hel del inköp, vad gulligt av dig att handla till andra med.

Kram kram

2009-04-06 @ 21:01:17
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0