My love!

Söta syster lämnade iaf en comment här som var upplyftande =)
Klart jag ska fortsätta blogga, ett tag till iaf.
Den här bloggen har ju funnits ett tag nu (omkring 1 och ett halvt år) och jag klarar inte den separations ångest som skulle bli om jag slutade skriva.

Det blev ingen promenad imorse efter diverse omständigheter som gjorde att jag behövde all sömn jag kan få.
Kan ju säga att Jäger är skit när det gäller hosta. Hell no att den hjälpte.
Pissjäger!! Och äcklig är du också!

Idag är jag extra glad och tacksam över alla fina människor runt om mig som jag är lycklig att få kalla mina vänner.
Skulle aldrig vilja byta ut en enda av dom.
Har man en fnurra på tråden i förhållandet finns det inget skönare än att sncka av sig hos fina kompisar som lyssnar, förstår och kommer med råd.
Extra kram till Emma och Dessi idag  =)

O Sandra med förstås =) Hon plingade igår kväll o många skulle nog vara imponerade över att vi fortf har kontakt.
Vi har inte sett varandra på säkert 2 år men were still going strong.

Den bruttan  är så jäkla rolig, igår hade vi en lång jäkla diskussion om min katt (Sandra har erfarenhet av honom o vet hur han är) som är både bög och förmodligen schizofren också.
Bättre väckarklocka kan man inte ha än han som biter J i stortån på morgnarna =)


CP- Katten himself =)

Förresten, visste ni att kall sojakorv och keso till frukost is da shit ? Iaf enligt Sandra ha, ha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0