My day!!

Oj vad jag hann med mycket idag på förmiddagen.
Var på jobbet kl 10 o bestämde hur jag ska jobba från och med imorgon när jag går tillbaka på havtid.

Kändes inte jätteskoj att kliva in där men det känns betydligt bättre nu när jag enbart ska jobba 50%.
Vi får väl se hur det går.

Sen var jag o tränade kl12. Spinning of course!
Vilket pass, jobbigt som f*n men skoj. Bra musik så den bruttans pass ska jag gå på fler gånger.

Jag har verkligen känt att huvudvärken velat komma hela tiden idag. Men jag har gjort allt för att förhindra det.
Tagit en pronaxen, försökt tänka o fokusera på att ta det lugnt.
Dricka mkt och inte tänka på morgondagen.
3 veckor sen jag jobbade nu men idag när jag var där kändes det som om det var 3 månader sen.
Inte det att tiden gått långsamt.
Men jag har ju försökt att koppla bort det hela tiden och lägga mina tankar på annat.

Ni kanske tycker jag är gnällig och tråkig som pratar så mkt om min huvudvärk och stress men det är kolossalt jobbigt att få dem här "attackerna". Känns som hjärnan vill krypa ur skallen.

Nog om det. När jag kom hem och hade fått lite mat i kistan så ringde jag upp Sandra. Fan vad den bruden kan få mig på andra tankar <3.

Ikväll kommer J:s systrar hit o fikar. J:s syster S har aldrig varit här så det ska bli skoj.

O sen är det ju GREYS ikväll. Verkar bli ett våldsamt avsnitt =)

Nej nu ska jag dansa lite med dammsugaren.

Ha det gött, Igelkött!!


Saknar gosegrisen och hans mamo!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0