Mest bilder men lite text =)

Känslan av att ikväll kunna sitta ute på balkongen och äta middag var lovely =)
Så myspys och då fick vi dessutom inviga våra ny utemöbler ju som vi fyndade på Ikea för 200 spänn =)
Dock var inte bordet så stabilt för jag spillde ut två glas påskmust, eller så var det bara jag som var klantig.
Känner att orken för att skriva inte riktigt finns så jag bjuder på lite pics istället:


Honey i kvällssolen på ballisen, han unnade sig en lättöl till maten =)


Osså jag som såg ut att ha skitstor boobs på denna bilden hihi..


En dagen outfit är ju inte så vanlig på denna blogg men here you have one!!


Baby fick nejlikor av mej häromdagen, varför kan inte en tjej ge blommor till sin kille liksom?!


Jag fick förresten nya gardiner av J:s farmor igår, visst var dom fina. Söta Vera!!


Nu ska jag hjälpa J att packa in maten han varit o handlat, annars blir det bara helt galet!!

Puss




Kommentarer
Postat av: Emelie

Låter härligt att sitta på balkongen.

Ja glöm inte påskmusten för allt i världen :-D.

Hu överlever ni sommaren?,hihi

Kram kram

2009-04-02 @ 22:12:06
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0