Mer självdisciplin!

Jodå, jag pallrade mig ut på en löprunda även om det tog emot.
Gick faktiskt mkt bättre idag, tog både kortare tid och jag var inte alls så trött som jag varit tidigare.
All motion och träning börjar göra nytta.
Om det bara ville synas lite på vågen också. Men denna helgen ska jag försöka mer, ska inte synda lika mkt som jag gjort innan.
Inte kul att kämpa o gå ner ett kilo i veckan för att sen ha gått upp alltihop på helgen.

Jag har jävligt svårt för att gå ner i vikt men fan så mkt lättare att gå upp!!

Lina messade nyss att dom hade 10 mil kvar så om en timme borde dom vara här. Åh, ska bli skoj!!

Min kille städar nu o här sitter jag. Bra arbetsfördelning enligt mig =)
Haha, nej jag ska gå o slänga ihop en pastasallad nu som vi ska ha till lunch när dom kommer.

På återseende!


Städerskan =)


Den osminkade sanningen!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad duktig du är!!

Hoppas ni har en mysig kväll nu!!!Jag hoppas också för din skull att du hittar ett nytt jobb snart, inte kul att vantrivas.

Kram kram!!

2009-04-18 @ 20:04:50
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: lina

jag längtar redan efter er! :(

2009-04-19 @ 16:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0