Körlektion och gnäll!!

Åh, vad tråkig jag känner mig när jag använder min blogg för att gnälla. Stackars er som läser. Ni måste ju bli dötrötta på mig.

Idag är det iaf en ny dag med nya tag och jag ska försöka undvika att dagen blir som dom två senaste.

Dock vaknade jag kvart i ett inatt o huvet var tungt, tungt, tungt.
Mådde så illa så jag fick gå upp o kräkas.
Somnade om, vaknade 3, somnade om, vaknade 5, vakande 7 o slutligen kl 8 o nu känns det bättre.

Drömmer hemska mardrömmar nästan varje natt. Uff..

Idag har jag körlektion halv ett så jag tänkte faktiskt ta boken nu o sätta mig en stund. Dålig på det där med teorin =(

Imorrn bär det av till Skåne o mamma, utan J den här gången för han ska jobba o gå på Elmia mässan. Good for him.
Tror vi behöver va ifrån varandra lite, vi umgås ju hela tiden annars så det är nog bara nyttigt även om det känn lite tungt.

Ikväll ska vi äta pizza har jag bestämt. Smarrigt!! Gjorde en viktväktarpizza för ett tag sen som blev suveränt god o ska försöka lyckas lika bra ikväll.

Förresten har jag blivit lite beroende av den här:



Smarrig o lite "tjockare" i konsistensen än vanlig mjölk.

Hej på en stund!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0