Kärleksgåva <3

Oj vad många inlägg det blivit idag, blir väl så när man går hemma en hel dag.

Efter jag o J varit på banken stack vi inom Maxi o handlade lite.
Men jag hade huvudvärk så vi fick skynda oss eftersom ja mådde så illa också.
Det har varit mkt på många olika stt dom senaste dagarna o det känns direkt.
Hem o tog en tablett o vilade o nu känns det bättre.

Kvällen middag blev jättegod "I vanlig ordning" som J brukar säga om min mat he, he.
O helt vegetarisk också.
Jag gjorde ugnsgratinerade quornfileer med bulgurssallad till.





Så jäkla gott var det. O både jag o J tyckte det kändes bra att äta vegetariskt så vi bestämde att vi ska försöka göra det nån gång i veckan.

Jag la quornfileerna i en form, la på lite röd pesto (soltorkad tomat) på, blandade milda mat extra och viktväktar creme fraiche med ytterligare pesto och lite ketchup och hällde över fileerna.
Sen smulade jag fetaost över och la lite soltorkad tomat.
Lite, lite basilika åkte också på.
In i ugnen 200 grader i ca 15-20 min o sen färdigt =)

Och nu är jag så j*vla sötsugen som jag alltid är en stund efter maten.
Ska göra en god smoothie till oss ikväll med sojamjölk o hallon.

Jag fick förresten "påskpresent" av Honey idag.
Fina, fina armband från "Kyssjohanna".



På det ena armbandet står det en vacker text
" Live.. as though heaven is on earth <3 Love.. as though you never been hurt before".

Vackert o lägg märke till det lilla hjärtat på ena armbandet.

Blir rörd..


Kommentarer
Postat av: Emelie

Ser mumsigt ut.

Och vilka fina armband, vilken gullig gest!!!

Kram kram

2009-04-07 @ 21:11:11
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0