God kväll!

Nu har jag precis krängt i mig ca 40 vindruvor. Inte bra men gott =)
Ska gå o lägga mig nu, tung i skallen efter dagens många "måsten".

Nu är jag sjukskriven i en vecka till sen kommer jag nog gå tillbaka på halvtid o därifrån får vi se.

Söta Emma o ja låg o solade på hennes gräsmatta innan. Gud vad skönt det var. Ligga där, snacka skit, dricka flädersaft och njuta av solen.

Ikväll har jag o J ätit nåt av det godaste jag ätit. Vi grillade lax som jag marinerat innan i en marinad som  innehöll vitt vin, dijonsenap, citron, olja och citronpeppar. Till det hade vi bulgur och ugnsgrillade grönsaker med en sås av creme fraiche, milda mat extra och sweet chili sås också lite, lite ost med över =)

Ny favvo här, det "pippade munnen".

Imorgon ska ja bara njuta av dagen, ta en promenad med Emma o kanske fika lite ute i solen =)

Lovely.


Försökte göra en "sexig poose på bild", vet ej fan om ja lyckades =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0