En hemsk jävla natt!!

Usch vilken natt det ha varit. J somnade som vanligt numera före mig. Och jag låg o läste andra boken i Twilight serien "När jag hör din röst". När jag gått på toa och släcker lampan för o sova så hörs plötsligt ett jävla oljud ifrån köket.
Så jävla rädd blev jag, men J bara fortsätter sova. EFtersom han skulle upp o jobba ville jag inte väcka honom o vågade inte gå ut o titta vad det var själv.

Så jag kröp tätt intill honom o fantiserade om hur vi båda säkerligen aldrig skulle vakna upp mer eftersom det förmodligen var en mördare eller ond ande i vår lägenhet.
Helt sjukt, att en 22 årig tjej kan skrämma upp sig själv så.
Jag tänkte att dör vi nu så dör vi åtminstone tillsammans.
HAHA.

Efter en timmes fanitserande lyckades jag på något vänster somna tillslut ´men jävlar vilka mardrömmar jag hade.
Jag drömde om vampyrer och blodsugare (förmodligen eftersom boken handlar om det). Och vaknade upp helt svettig och med en puls på 120 kl halv 3 på natten.

Gick på toa, kröp tätt, tätt, tätt intill J igen o lyckades slutligen somna.

När jag kom upp imorse förstod jag genast vad det var som ahde hörts igår från köket
Kroken som vi har diskborsten hängades på låg nämligen på diskbänken, så den hade ramlat ner.
Känner man sig löjlig eller vad?! =)

Den här lilla jävlen var det som skrämde skiten ur mig inatt när den ramlade ner!!

Nästa orosmoment:

Jobbet kl kvart i 12..

Håll tummarna för mig!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hur gick det idag?

Hoppas det gick OK...

KRAM!!

2009-04-16 @ 22:14:06
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: lina

haha inte visste jag att du var så feg :)

2009-04-16 @ 22:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0