Duktiga Bella!

Vaknade lika "tidigt" idag som jag gjort alla andra dagar.
Halv åtta slog jag upp min blå.
Men idag tog jag faktiskt till vara på det.
Bestämde mig för att ut o springa en runda. Sagt o gjort, halv 9 var jag ute o joggade.

Tog samma runda som jag gjorde när jag var ute o sprang för ca 1 månad sen. Ville se om det blivit någon förbättring och faktiskt, jag orkade mkt mer denna gången.
Gick ganska bra förueom att min nya skor gjorde satans ont !!
Känns som jag har 2 feta blåmärken under varje fot nu.

Nu ska jag hoppa in i duschen medan min Honey gör frukost o sen är det dax att packa. Kl 13 kommer Dessi o Viktor o hämtar mig o sen bär det av till Skåne.

Saknar Mamma, Pappa, Lina, Wilma, Isac, Ania o Max =)

Pizzan igår blev förresten suverän.


Innan ugnen


Efter ugnen o lite smakat =)

J tog en rolig bild på mig igår, alltid när jag står o gör nåt vid vasken o har tagit nåt ur kylskåpet innan så brukar jag stänga kylskåpsdörren med foten. SJälvklart tar han ett kort igår precis när jag gör det.


HA, HA. Inte vacker men det bjuder jag på!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Snygg pose!!! :-D.

Pizzan ser smarrig ut, jag som just funderar på vad vi ska äta ikväll, är såå sugen på tacos.

KRAM!!

2009-04-13 @ 11:26:29
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0