Lyckligt lottad!!

Ja, det finns inte mycket tid för att sitta vid datorn nu, inte mycket lust heller för den delen.
Har känt mig trött o hängig, haft huvudvärk och igår mådde jag jätteilla.
Misstänker att jag har ett virus av nåt slag som gnager i mig.
Jobbigt är det, speciellt när man måste jobba.
Trots allt detta så fick jag höra flera ggr av vårdtagare i helgen att jag alltid är på så gott humör och att jag är en riktig "glädjespridare". Det värmde verkligen.


I helgen är det tänkt att jag o J sk åka ner till Skåne och hälsa på familjen. Dax att presentera han för den galna skaran man har där nere.
Vi får väl se om han fortfarande vill va ihop med mej på måndag =)
Egentligen var vi bjudna på fest på fredag men jag lämnade återbud till den idag eftersom det blir så stressigt för oss och J kommer nog vara ganska trött efter att ha jobbat hela dagen och sen kört ner till Skåne.

Jag bara måste försöka ta mig tid till att hälsa på min goding Max o hans mamma Ania. Saknar redan dom och det är inte ens en vecka sen jag träffade dom. Dessutom är ju Ania en av min absolut bäst vänner och jag bara älskar att  sitta o dricka kaffe (förr rökte vi alltid en massa också på våra kaffeträffar) o snacka skit.


nej nu´ska jag ringa en annan pingla. Min Dessi.
Åh, jag har världens bästa vänner =)

Kisses and byebye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0