Dax att uppdatera..

Ja, det kan nog va dax för lite update nu
Har varkens haft lust eller ork att blogga men den återkommer nog snart =)

Linas fest igår blev superlyckad. Älskade syster var så fin så fin.
Bella blev som vanligt fullast på festen och det känns ju lite sådär idag :(
Men, men, vad gör det om hundra år. Right emma ;)?


Nu tvättar jag lite kläder hos morsan och ska strax gå ner och hämta det.
Så förbannat trött idag och slö och konstigt nog har jag ätit jäkligt dåligt med tanke på hur mycket jag brukar äta!!

Älskar att vara hemma och har skanat familjen mycket men nu börjar längtan efter mina killar bli FÖR stor.
Hade det inte varit för att jag bestämt med Ida på onsdag kväll så hade jag nog åkt en dag tidigare.
Igår pratade jag nog med J 10 ggr ;)
Känns så tomt utan han, jag är ju van vid att ha honom nära alltid. Och att sova själv är jättejobbigt. Van vid att trängas med J i en vanlig säng ju =)
Samtidigt är det skönt att känna såhär. Jag menar då vet man ju att det är rätt.
Nej tvätten kallar.

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0