Helgens nöjen =)

Har inte hunnit blogga i helgen. Fullt upp känns det som o den lediga tiden vill man ju inte spendera här framför skärmen.Fredagen bjöd ju som sagt på härlig middag och mys med J och på lördgaen låg vi läänge och sen åkte vi in till stan för att shoppa lite nödvändigheter. J fixade min dator i helgen. Den hade 256 virus på sig så det var verkligen på tiden. Så skivor inhandlades på Elgiganten för o spara allt viktigt (bilder, musik osv.)
Sen handlade ja galgar till mina kläder vilket verkligen behövdes eftersom jag har blivit en shopoholic på senaste =)


Medans J grejade med datorn var jag duktig och gjorde mat till oss. Hemlagad lasagne, allt gjort från grunden (förutom plattorna) och den blev så jäkla mycket godare än den färdiga mixen man köper i affären.
Lasagne är ju dessutom min favoriträtt :P
Kvällen bjöd på fest, bella blev nog fullast på stället i vanlig ordning. PINSAMT!!
Som tur är har jag en vänninna vid namn Desiree som vet hur jag funkar och aldrig drar upp händelserna man inte vill veta eller komma ihåg.


10 i 1 fick jag dock nog och åkte hem där J låg och väntade efter att ha blivit för full för att gå ut.
Sen blev det lite "fyllesex" innan man däckade =)

Igår låg vi till 14-15 nån gång duschade och sen gick vi upp till huluäng för att hämta J:s bil. Riktigt skönt att komma ut en sväng när man legat så länge och ingen av oss var speciellt dålig.
Efter det åkte vi hem till J o han bytte om och sen blev det pizza at my place.
Och J grejade klart med datorn och nu är den som ny =)
Tack baby, du är bäst!!

Nej nu ska ja ringa Dessi o se om hon har tid med en kaffe latte idag.

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0