MIn gamla KK.

Mobilalarmet ringde halv sju imorse och jag slog upp mina blå för att stänga av den.
Vad ser jag då (hade mobilen på ljudlös). 4 missade samtal och ett sms från just det, min före detta "tio i två tönt" som Sandra så fint kallar det.


Han har alltså inte hört av sig på nästan två månader men igår helt plötsligt så passade det.
Nej tack, he's damn good looking ( o jag menar det verkligen) men förutom det har han inte mkt.
Jag föll för honom ganska mkt i början och ville gärna haft mer än bara fylle sex men det var inte han inne på.
Och inatt kl 00.10 fick jag "haj gumman vad gör du, jag kan hämta dig så kan vi vara hos mig. Puss"
Jag säger bara in your dreams S....


Jobb om 2 och en halv timme igen. Ska sno J:s mysiga luvjacka o ha ikväll när det är så kallt :)


See you later.


Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0