King of the world!!

Precis hemma och ska gå ner o lägga i en maskin tvätt, min tvättid började för 1 timme sen ooooooooooops =)

Jag o J var o handlade efter jobbet. Han ska ju laga go mat till mig ikväll. Fläskfil'e, hasselbackspotatis, bearneisesås och god ruccola sallad :P
Efter Maxi körde vi äntligen till ÖB och köpten en golvmopp till mig som jag nu inte haft på ca 1 1/2 år. Sen den förra gick i sönder så  har jag inte blivit färdig till att köpa en ny.
Men nu har jag alltså ingen ursäkt till att låte de vara ostädat här.


Kan dessutom berätta att jag numera är så trött på mitt jobb att jag skulle kunna säga upp mig imorrn om det hade gått.
Hatar orättvisan och chefen där.

Nåväl, blicka framåt är det som gäller och först längtar jag till k-stad och efter det bär det ju av till AFRICA again och Tunisien, resan är betald och både J och jag längar super mycket.



Jag ska definitivt tvinga J att rida på en sån här, häftig känsla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0