I goda vänners sällskap

En liten stund framför datorn nu.
Svårt att få tid till det när man är hos mamma.
Man vill ju spendera all tid med familjen när man väl är här. Och vänner såklart.

Idag har jag gosat bebis hos Ania. Som lille Max hade växt bara på en månad.
Och så otroligt söt han hade blivit. Ja det var han ju innan med men nu när han hunnit bli 3 och en halv månad ser man ju mer ett unikt utseende. Inte bara bebis längre. Och jag kan säga att det var Micke i miniformat. Fast söt ändå ha, ha nej ja bara skoja!
Så gosig var han med. Inte ett dugg blyg utan satt glatt i moster bellas knä o kollade på sin mamma när hon fixade lunch till oss =) Längtar redan till onsdag när jag ska få träffa honom igen, då ska jag, Ania o lilla Max gå o hälsa på på Challan, vårt gamla jobb!!

Imorgon blir det gos med en annan kompis, min älskade Madde. Ska gå till Vä tidigt imorgon o äta frukost ihop med henne o kika på hennes o Dannes nya hus.
O sen på onsdag kommer ju Ida hit från Malmö.
Har jag sagt att jag har världens bästa vänner.. Jaså, men det tål minsann att sägas igen. Älskar dom!!!


Hur roligt o mysigt det än är här längtar jag självklart ändå hem till min lilla lya och framför allt till mina killar.
J och Ossy, men det känns skönt att längta också ibland. Det gör en bara ännu mer säker på att detta är rätt.
Och min lilla Dessi saknar jag också. Tror jag ska slå henne en pling imorgon och kolla läget.
Nej nu ska jag se lite på TV o gosa med "moren".


Ha en underbar kväll!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0