Fredag morgon..

Passa på o blogga lite nu innan jobbedax.
Var som sagt ute med mina små nypon onsdes. Trevligt, trevligt men tyvärr blev jag lite väl full, var ju inte meningen.
Men, men vad gör det om hundra år som min Emma skulle ha sagt :)


Iaf, J hämtade mig på nattten och sov sen här. Dagen därpå gjorde vi en lite smått galen grej.
Satt och surfade på nätet och vips som det var hade vi bokat en resa till Tunisien den 5:e November i år. Alltså om 2 månader. HAHA. Knäppgökar!
Men skönt ska det bli men som jag sa till J. Nu gäller det att vi håller ihop och fortf tycker om varandra om 2 månader. Fast han trodde inte det skulle vara nåt problem. Sötis!
Så nu kan jag verkligen fynda på rean och har en bra anledning till att handla massa sommarkläder :P


Idag är det också bara två veckor till jag åker hem till mina sweethearts i K-stad. Som jag lääääääääängtar.
Syrrans och Maddes paket är ju fixade o det är skönt.

Nej nu måste jag göra mig i ordning. Jobet kallar suck...
Hade hellre varit  kvar hemma.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0