Dagens redogöring

Ja hör ni, peppar peppar ta i träså hade jag en jätteskön arbetsdag idag. Inget jobbigt alls utan hann till och med ta "min vårdtagares" dusch idag istället för imorrn, skööööönt!!
Dock är jag lite lessen och rädd för h*n börjar tackla av en del och jag hoppas verkligen h*n hämtar sig igen. För jag är så glad för denna personen och kommer gråta krokodil tårar när h*n går bort.
Vi har verklign funnit varandra...


Nåja, annars har dagen inte bjudit på så mkt. Sovit en stund o funderar nu på o ta en sen kvällspromenad.
J var hos en kompis så han kunde inte göra mig sällskap. Det blir musik i lurarna istället.
På onsdag ska jag o min Dessi ta oss några glas o sen får vi se vad som händer. Jag jobbar ju i helgen och hennes kille kommer hem så då ser man nog inte röken av henne. Så det ska bli skönt o få lite ensamtid med henne. Hon är så go min lilla pralin :)


Nej maten ska lagas för imorgon, tror det blir lax. Har dille på det för tillfället :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0