Ensamhet gör dig stark =)

Så var denna dagen snart slut.
Det har dock varit en ganska lugn dag.
Dagen började med jobb 07.30-15.00, skulle egentligen slutat 16 men hade inget sista timmen så jag kunde gå.
Därefter bar det av hemåt och efter lite slappande på soffan var klockan plötsligt 17.15 och jag kom på att ja hade tvättid kl 17.00.
Ner och slängde i det som var där, vilket faktiskt var en del.
När jag sen kommer ner igen vid 19.00 och skulle stoppa alla lakan och handdukar i torktumlaren ser jag en lapp där det står "ur funktion". SKIT!
Inte så lätt att hänga en jävla massa lakan och handdukar.

Hjärtat skulle egentligen kommit hit vid 19 fast när jag var hemma innan honom vid 17 kände jag hur skönt det var att vara ensam lite så jag sa att jag tyckte vi kunde ha en kväll på varsitt håll ikväll.
Fast han kommer ju o sover här inatt =)
Annars kan jag inte somna.
Man behöver faktiskt lite egentid också, att bara få vara ifred, rå om sig själv och att allt är tyst.
Jag behöver det iallafall!
Jag kan inte umgås med nån 24*7. Jag menar jag har ändå bott ensam i nästan tre år.
Jag trivs i min ensamhet =)


Nej nu ska ja gå o röja upp det sista, ringa morsan och sen gå ner o  ta tvätten som hänger på tork!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

egentiden är ofta underskattad!

Det va Alle-balle som hade godisproblemen haha, inte O..hahaha.

2008-10-23 @ 22:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0