The best boyfriend!!

Nu är vi hemma för bara en liten stund sen.
Har varit hos hjärtat och ätit god mat.
Han ville bjuda mig på det idag. Sen var vi där en stund och kollade på B. söker F. och Greys Anatomy.


Supergodmat var det. J gjorde det helt själv. Vet inte några exakta recept men "falsk fläskfile" kallades det och gjordes av köttfärs samt god klyftpotatis till =)
Duktig han är.
Det är verkligen viktigt har jag märkt att inte bara sitta framför tv:n o mögla hela tiden. Att värdesätta varandra och sitt förhållande. Och som Sandra sa "inte skita med öppen dörr" och såna saker som kan sabba en relation!

Dagens arbetsdag har varit jobbig men ändå helt okej.
Jag har haft mysiga tanter idag, blivit bjuden på både hembakta drömmar, kaffe och äpplen.
Ibland kan jobbigt vara bra fast det är slitsamt =)

Nej nu ska jag gå o lägga mig bredvid min pojkvän :).




14 dagar kvar

Kommentarer
Postat av: Therese o Nellie

Vad bra :) Ska ni åka utomlands snart? KRAM

2008-10-23 @ 19:24:00
URL: http://fesan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0